Rezultati iskanja
Kačji pastir

Domov /

foto: Foto Žnidaršič

Krajša krožna pot vas bo popeljala mimo ostankov gradu Karlovec nad Cerkniškim jezerom. Vodi ob vznožju Javornikov in ponuja nekaj izjemnih razgledov na jezero in Slivnico

Izhodišče je na parkirišču ob koncu vasi Dolenje Jezero, od koder se odpravite naprej po makadamski poti. Po približno kilometru in pol na križišču zavijete desno, kjer se pot za krajši čas vzpne. Ob koncu približno 500 metrskega vzpona zavijete desno proti Dolenji vasi. Med kolesarjenjem ob vznožju Javornikov se vam nekajkrat ponudi veličasten razgled na Cerkniško jezero in Slivnico. Kolesarite nad jamo Skadulco, nato mimo mesta, kjer je nekdaj stal grad Karlovec, s katerim je povezana legenda o nastanku Cerkniškega jezera, ter nad Jamskim zalivom s požiralnimi jamami, kot sta Velika in Mala Karlovica. Po šestih kilometrih prispete v Dolenjo vas, kjer za gasilskim domom zavijete desno čez mostiček in se po dveh kilometrih vrnete na izhodišče v Dolenje Jezero. Pot  je 11 kilometrov dolga, makadamska in večinoma položna s po enim krajšim vzponom in spustom.

Pot je označena s piktogrami kačjega pastirja, ki jim lahko sledite na oznakah na stebričkih tekom celotne poti.

PRENESI GPX DATOTEKO POTI

ZA POMOČ PRI NAVIGACIJI NA TERENU SI LAHKO PRENESETE BREZPLAČNO MOBILNO APLIKACIJO TURIZEM NOTRANJSKA