Gostoljubje v turizmu. Kaj to pomeni? Biti prijazen in naklonjen nekomu, ki pride k tebi. Zveni tako samoumevno in logično obnašanje do nekoga, ki nam prinaša zaslužek. Pa je res tako? Ga turistični ponudniki obvladajo? Ga izvajajo v praksi?-sploh vedo, kaj to je in kdaj se začne?
Naša sodelavka Ladi Klančar, ki ima dolgoletne izkušnje dela v turizmu in je izjemno vešča komunikacije z raznovrstnimi ljudmi, tudi takšnih, ki prihajajo iz kultur z drugačnimi komunikacijskimi navadami, je lokalnim turističnim deležnikom predavala o pomenu gostoljubja. Ladi je podrobno govorila o tem, kdaj se skrb za gosta sploh začne in kako ravnamo z njim v času bivanja. Ključno je, da imamo dober in prilagodljiv tim skupaj z vodjo. Poznavanje poslovnega bontona in karakteristik gostov iz Slovenije ter ostalega sveta.
Podala je tudi nekaj predlogov, kako na čim bolj gladek način rešujemo zagate in na kaj moramo biti pozorni v današnjih časih, ko je treba upoštevati priporočila zaradi koronavirusa.
Delavnica je bila izvedena v sklopu projekta Razvoj turistične ponudbe v destinaciji Zeleni kras - Green Karst, v sodelovanju z Notranjskim parkom.