Ob 20. rojstnem dnevu si je Notranjski park nadel novo podobo. Drugačno, svežo, v barvah, ki se prelivajo v naravi tega posebnega koščka sveta. Nekateri ste že opazili novi logotip, različne barve, cvetlice, fotografije in pisave, ki jih te dni lahko vidite na plakatih po občini Cerknica.
Notranjskemu parku nova celostna podoba nudi več možnosti in oblikovalskih rešitev za vse načine komuniciranja. Kombinira uporabo fotografij, videev, simbola za posebne priložnosti in znaka, kar pa bo najbolje prišlo do izraza pri uporabi na dejanskih materialih.
https://twitter.com/NotranjskiPark
https://www.instagram.com/notranjskipark/
https://www.facebook.com/notranjskipark
https://www.youtube.com/channel/UCKwPvJI2fUO8Kb9fP4sbozQ
Nova podoba je najbolj viden rezultat novih komunikacijskih smernic parka. Še preden smo se vrgli v barve, smo se posvetili besedam – pripravi komunikacijske strategije. Tu nam je na pomoč s svojim bogatim znanjem priskočila Ana Ivandić – izkušena komunikacijska strateginja, ki je dragocene izkušnje pridobivala v različnih slovenskih marketinških in oglaševalskih agencijah, pa tudi kot ocenjevalka v različnih strokovnih žirijah in komisijah (na uglednih dogodkih, kot so na primer Zlati boben, Sempl, SOZ, Effie, …).
Za prenovo celostne grafične podobe parka nam ni bilo treba daleč, saj imamo v osrčju parka, v Cerknici, izjemnega oblikovalca, Jana Petriča, ki je poskrbel za novo podobo parka in promocijskega programa Okusi Notranjske. Jan je po diplomi na ALU končal tudi podiplomski študij Strategije blagovnih znamk in podiplomski študij Oblikovanja celostne identitete na oblikovalski šoli Elisava escola superior de disseny v Barceloni v Španiji.
Naložbo v pripravo Komunikacijske strategije in nove celostne grafične podobe za Notranjski park in promocijski program za gostince Okusi Notranjske prek projekta LAS Notranjska "Notranjski park - CGP" sofinancirajo Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.