Notranjski park - CGP
Osnovni podatki o projektu:
- Naziv projekta:
Razvoj blagovne znamke Notranjski park za gradnjo lokalne identitete in trajnostni razvoj - Akronim:
Notranjski park - CGP
Partnerji projekta:
VP - Javni zavod Notranjski regijski park
P2 - TUR SERVIS d.o.o.
P3 - EKOKNAP d.o.o.
P4 - ZAVOD ORON
Namen:
Glavni namen operacije Notranjski park - CGP je gradnja lokalne identitete, ki bo zagotovila trdne temelje za trajnostni razvoj turistične ponudbe.
S pomočjo promocijsko-izobraževalnih videjev in razvojem promocijskega programa Okusi Notranjske, bo lokalna skupnost pridobila 'otipljivi' del blagovne znamke, gradila svojo lokalno identiteto in jo nato lažje prenesla v komunikacijo do obiskovalcev.
Operacija bo zagotovila novo delovno mesto pri vodilnem partnerju, saj bo pozitivno vplivala na razvoj dodatnih turističnih produktov in storitev v Cerknici.
Glavne aktivnosti:
- Posodobitev celotne grafične podobe Notranjski park
- Komunikacijska strategija Notranjski park
- Nakup opreme
- Izvedba programa Okusi Notranjske
- Nadgradnja APP Notranjska - vsebinski sklop Okusi Notranjske
- Produkcija kratkih filmčkov
Cilji:
Glavni cilj operacije je CGP Notranjski park za gradnjo lokalne identitete in trajnostni razvoj. Operacija bo s posodobitvijo CGP-ja in komunikacijsko strategijo in izobraževalno - promocijskimi aktivnostmi ter razvojem programa Okusi Notranjske poskrbela za pozitiven odnos do zavarovanih območij in večje povezovanje med turističnimi deležniki na celotnem območju LAS Notranjska in neposredno prispevala k enemu od glavnih ciljev Strategije lokalnega razvoja LAS Notranjska, to je »Razvoj dodatnih osnovnih storitev za zagotavljanje visoke kakovosti življenja na celotnem območju LAS Notranjska«.
Rezultati:
1. Gradnja lokalne identitete: CGP Notranjski park – Mistična dežela Cerkniškega jezera
2. Gradnja lokalne identitete: program Okusi Notranjske
3. Izboljšanje trženja destinacije obiskovalcem
4. Razvoj raznolike turistične ponudbe
5. Izobraževanje in ozaveščanje o pomembnosti zavarovanih območij
6. Prispevanje k preprečevanju socialne izključenosti
7. Vzpostavljanje dolgotrajnih partnerstev na področju gostinske ponudbe
8. Razširjanje znanja o osnovnih pravilih vedenja na zavarovanih območjih
9. Novo delovno mesto
Trajanje: 10. 01. 2022–30. 11. 2022
Skupna vrednost operacije: 52.546,85 € , vrednost sofinanciranja ESRR: 39.961,10 €
Povezave: www.eu-skladi.si
Naložbo sofinancirajo Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Regijski kino
Kulturni dom Cerknica, enota zavoda Notranjski park, je s prvim julijem pričel z izvajanjem projekta Regijski kino. Namen projekta je vzpostavitev regijskega kina s tehnično posodobitvijo dvorane
V operaciji z uradnim nazivom Vzpostavitev regijskega kina sodelujejo še partnerji Zavod Oron, OŠ Toneta Šraja Aljoše Nova vas in OŠ heroja Janeza Hribarja Stari trg pri Ložu.
Kulturni dom Cerknica je skupaj s preostalimi projektnimi partnerji uspešno kandidiral na razpisu LAS Notranjska, financiran iz sredstev Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSPR).
Glavni namen operacije Regijski kino je z novo in posodobljeno opremo za predvajanje digitalnih kinematografskih vsebin v Kulturnem domu Cerknica preprečiti ugašanje delovanja kina in s tem prebivalcem celotne regije omogočiti novo, kakovostno in nekdaj že obstoječo storitev. V sklopu projekta so si s partnerji zadali tudi izobraževanje, ozaveščanje in vzgojo, predvsem mlajših obiskovalcev, preko soustvarjanja filmskih vsebin in projekcij filmov s spremljajočimi pogovori strokovnjakov in filmskimi ustvarjalci. Nakup projektorja DCP (digital cinema projector) in pripadajoče opreme bo omogočil dvig frekvence predvajanja aktualnih filmov, sodelovanje partnerjev v projektu pa ponudilo možnost za vzpostavitev dolgotrajnega partnerstva kulturnih in vzgojno-izobraževalnih ustanov v regiji z namenom popularizacije kakovostnih filmskih vsebin in razvoja filmske kulture v regiji.
S projektom Regijski kino si v Kulturnem domu Cerknica želijo vzpostaviti raznovrstni, redni in aktualni filmski program in se tako ponovno uveljaviti kot regijski kino, ki je v zgradbi nekdanjega sokolskega doma deloval preko 40 let. S tehnično posodobitvijo in bolj rednim filmskim programom si želijo privabiti lokalno občinstvo in filmoljube, ki trenutno na projekcije odhajajo v kinodvorane izven regije.
Projekt se je uradno pričel s 1. 7. 2020 in bo trajal do 30. 6. 2021. S sezono 2021/2022 se tako že lahko nadejamo močne okrepitve filmskega programa in filmskih projekcij z najsodobnejšo tehnološko opremo.
Povezave:
https://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020_sl
https://www.program-podezelja.si/sl/
Nadaljevanje razvoja turističnega produkta CERKNIŠKO JEZERO, kolesarske in kanu poti
Osnovni podatki o projektu
- Naziv projekta: : Nadaljevanje razvoja turističnega produkta CERKNIŠKO JEZERO, kolesarske in kanu poti
- Akronim: : kolesarske in kanu poti
Partnerji projekta:
- VP: TUR SERVIS d.o.o., Cerknica
- P2: JZ Notranjski regijski park, Cerknica
- P3: Zavod Jezerski hram, Dolenje Jezero
- P4: EKO KNAP d.o.o., Cerknica
Pomembnejše aktivnosti projekta:
Osnovni namen operacije je nadaljevanje že izpeljane operacije Razvoj novega inovativnega turističnega produkta CERKNŠKO JEZERO, ki smo ga izpeljali v letu 2017 in 2019. Pri realizaciji aktivnosti smo vsi partnerji v projektu ugotovili, da je nujno izpeljati dodatne aktivnosti za dvig storitev in dodati nove programe, ki bodo nadgradili osnovni produkt. Izhodišče za izpeljavo programov je Cerkniško jezero z okolico, ki vsebuje enkratno naravno in kulturno dediščino (Notranjski regijski park). Zelo velik pomen imajo aktivni ponudniki na območju parka in širše, saj so le ti pogoj za razvoj inovativnih in trajnostnih turističnih produktov. Osrednji ponudnik je prav gotovo Muzej Jezerski hram (PP2), ki med starejšimi ponudniki s svojo živo maketo cerkniškega jezera, multimedijsko predstavo jezera v štirih letnih časih in muzejem o življenju ob jezeru. Pri njih je možnost razviti več diferenciranih izobraževanih programov, ki bi obiskovalce ozaveščali s pedagoško andragoških načeli. S tem bi dosegli obiskovalec, ki jih v muzeju ni v večini: družine, posamezniki, osebe s potrebami…
Glavni cilji projekta:
- S predstavljeno operacijo bodo ekonomski partnerji, vključeni v projekt, povečali svojo inovativno podjetniško aktivnost, saj bodo z dograditvijo svoje ponudbe oz. storitev, ki jih ponujajo v konkretnem turističnem produktu, povečali obseg dela in prodaje ter s tem posledično izboljšali svoj položaj na trgu. S tem korakom bodo združili razpršeno ponudbo tematskih poti in jih predstavili v mobilni aplikaciji
- Projektni partnerji vključeni v produkt se bodo pogodbeno povezali ter tako zagotovili tržno organiziranost za skupni nastop na trgu.
- Oba cilja se med seboj dopolnjujeta in prispevata k cilju varovanja narave. S povečano podjetniško aktivnostjo in razvojem turističnega produkta z dodano vrednostjo, ki temelji na inovativnem in zelenem turizmu bo poskrbljeno tudi za varovanje narave
Pričakovani rezultati projekta:
- S turističnim produktom se pri obiskovalcih in ponudnikih storitev spodbuja okoljsko ozaveščenost, produkt pa ponuja trajnostne oblike mobilnosti pri spoznavanju naravne in kulturne dediščine (kolesarjenje, čolnarjenje, pohodništvo, ježa konj…)
- Rezultati operacije predstavljajo okoljsko ozaveščen turistični produkt, ki s posredovanjem celovitega znanja o naravni in kulturni dediščini Notranjske in predvsem področja Notranjskega regijskega parka preko aktivnih doživetij v naravi (kolo, kanu, pohodništvo…) povečuje vedenje od blaženju podnebnih sprememb.
Povezave:
- https://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020_sl
- https://www.program-podezelja.si/sl/
Produkt Cerkniško jezero
PRODUKT CERKNIŠKO JEZERO - Razvoj novega inovativnega turističnega produkta Cerkniško jezero
Operacija prispeva k reševanju problema nepovezane turistične ponudbe. Pri tem kot izhodišče izkorišča enkratno naravno in kulturno dediščino Cerkniškega jezera, skupaj z njegovim širšim območjem (Notranjski regijski park) za nadgradnjo inovativnega trajnostnega turističnega produkta. Posamezne storitve so že razvite in se tudi prodajajo, ne ponujajo pa se kot integriran produkt. Prav tako ni inovativnega pristopa pri izvajanju in trženju produkta.
Interes vseh PP je svoje storitve nadgraditi, izboljšati in jih povezati v trajen integralen produkt s posebnimi izvirnimi vsebinami in elementi vezanimi na fenomen jezera. Oblikovani bodo različni programi produkta glede na letni čas, stanje jezera in način obiska, ki bodo na voljo skozi vse leto (desezonalizacija).
Operacija vključuje aktivnosti partnerstva, ki so potrebne za razvoj in umestitev na trg novega turističnega produkta Cerkniško jezero. Operacija je razdeljena na 3 vsebinske sklope:
- izboljšanje infrastrukture in znanja
- oblikovanje produkta in programov
- umestitev produkta na trg.
Partnerji:
TUR SERVIS d.o.o. (vodilni partner)
Notranjski regijski park
Avtostil trgovina d.o.o. Rakek
Trajanje operacije: 1.9. 2017 – 31.8.2018
Skupna vrednost operacije: 65.738,19 EUR; Znesek sofinanciranja EKSRP: 48.565,28 EUR
- https://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020_sl
- https://www.program-podezelja.si/sl/
Razvoj novih storitev in produktov s sodelovanjem šolstva, gospodarstva in javnega sektorja
Osnovni podatki o projektu
• Naziv projekta: RAZVOJ NOVIH STORITEV IN PRODUKTOV S SODELOVANJEM ŠOLSTVA, GOSPODARSTVA IN JAVNEGA SEKTORJA
• Akronim: ŠOGOJA2017
• Tematsko področje: RAZVOJ OSNOVNIH STORITEV
Partnerji projekta
• VP: Zavod za razvoj Industrijske cone Podskrajnik
• P2: Osnovna šola Notranjski odred Cerknica
• P3: ANGELIS, Angel Katarov s.p.
• P4: Notranjski regijski park
Kratek povzetek
Skupaj s partnerji želimo razviti nove produkte in storitve v okviru organizacije SEJMA POKLICEV IN UREDITVE PODJETNIŠKE INFO TOČKE ZA MLADE, MOBILNE APLIKACIJE in razvoja POSLOVNE KOŠARICE.
SPLOŠNI CILJ - dvig kakovosti življenja ter ohraniti poselitev in življenje na podeželju.
• povezovanje mladih z gospodarstvom,
• predstavitvijo možnosti delovanja v LAS okolju tudi po zaključku šolanja,
• predstavitev potreb gospodarstva po kadrih in panogah
• ter vključevanje mladih v lokalno gospodarstvo (Mladi bodo spoznali možnosti zaposlitve v območju LAS, podjetja pa pridobila ustrezen kader, ki ga sedaj primanjkuje)
SPECIFIČNI CILJ - socialna vključenost ciljnih skupin
• z razvojem novih produktov zvišujemo kakovost življenja na območju, saj bomo v razvoj in izdelavo teh produktov (poslovne košarice, brezplačne aplikacije e-ICP, sejem poklicev) vključili mlade, obrtnike, podjetnike,…
- https://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020_sl
- https://www.program-podezelja.si/sl/