Osnovni podatki o projektu:
- Naziv projekta:
Razvoj blagovne znamke Notranjski park za gradnjo lokalne identitete in trajnostni razvoj - Akronim:
Notranjski park - CGP
Partnerji projekta:
VP - Javni zavod Notranjski regijski park
P2 - TUR SERVIS d.o.o.
P3 - EKOKNAP d.o.o.
P4 - ZAVOD ORON
Namen:
Glavni namen operacije Notranjski park - CGP je gradnja lokalne identitete, ki bo zagotovila trdne temelje za trajnostni razvoj turistične ponudbe.
S pomočjo promocijsko-izobraževalnih videjev in razvojem promocijskega programa Okusi Notranjske, bo lokalna skupnost pridobila 'otipljivi' del blagovne znamke, gradila svojo lokalno identiteto in jo nato lažje prenesla v komunikacijo do obiskovalcev.
Operacija bo zagotovila novo delovno mesto pri vodilnem partnerju, saj bo pozitivno vplivala na razvoj dodatnih turističnih produktov in storitev v Cerknici.
Glavne aktivnosti:
- Posodobitev celotne grafične podobe Notranjski park
- Komunikacijska strategija Notranjski park
- Nakup opreme
- Izvedba programa Okusi Notranjske
- Nadgradnja APP Notranjska - vsebinski sklop Okusi Notranjske
- Produkcija kratkih filmčkov
Cilji:
Glavni cilj operacije je CGP Notranjski park za gradnjo lokalne identitete in trajnostni razvoj. Operacija bo s posodobitvijo CGP-ja in komunikacijsko strategijo in izobraževalno - promocijskimi aktivnostmi ter razvojem programa Okusi Notranjske poskrbela za pozitiven odnos do zavarovanih območij in večje povezovanje med turističnimi deležniki na celotnem območju LAS Notranjska in neposredno prispevala k enemu od glavnih ciljev Strategije lokalnega razvoja LAS Notranjska, to je »Razvoj dodatnih osnovnih storitev za zagotavljanje visoke kakovosti življenja na celotnem območju LAS Notranjska«.
Rezultati:
1. Gradnja lokalne identitete: CGP Notranjski park – Mistična dežela Cerkniškega jezera
2. Gradnja lokalne identitete: program Okusi Notranjske
3. Izboljšanje trženja destinacije obiskovalcem
4. Razvoj raznolike turistične ponudbe
5. Izobraževanje in ozaveščanje o pomembnosti zavarovanih območij
6. Prispevanje k preprečevanju socialne izključenosti
7. Vzpostavljanje dolgotrajnih partnerstev na področju gostinske ponudbe
8. Razširjanje znanja o osnovnih pravilih vedenja na zavarovanih območjih
9. Novo delovno mesto
Trajanje: 10. 01. 2022–30. 11. 2022
Skupna vrednost operacije: 52.546,85 € , vrednost sofinanciranja ESRR: 39.961,10 €
Povezave: www.eu-skladi.si
Naložbo sofinancirajo Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.