Rezultati iskanja

Domov / Novice

Celovita posodobitev znamke Notranjski park

Notranjski park bo dobil nove barve in oblike. Ne le zato, ker se bodo zimske barve narave kmalu prelevile v vse pomladne odtenke zelene, ampak tudi zato, ker bo dobil novo Celostno grafično podobo (CGP). Gre za podobo, ki jo bodo obiskovalci parka in lokalna skupnost v svojih predstavah in asociacijah povezali z Notranjskim parkom. Posodobitev bo tako prinesla nov logotip, nove oznake, barve, tip pisave in stil objav na spletu ter tisku in podobno.

Sestali smo se že z izbranima izvajalcema te prenove, ki v tem trenutku že pripravljata kreativne rešitve za prenovo destinacijske znamke Notranjski park. Ta ima pripisan tudi nov pozicijski slogan - Mistična dežela Cerkniškega jezera. Izboljšana bo tudi komunikacijska strategija, s pomočjo katere bomo bolj natančno opredelili ciljne skupine in določili ključne smernice za komunikacijo vseh aktivnosti, ki so na voljo v našem parku.

Srečanje z avtorjem novega CGP, Janom Petričem.

Celostno grafično podobo bo naredil znani cerkniški oblikovalec Jan Petrič (na fotografiji desno).

Sedanji logotip parka bo dobil novo podobo.

Za oblikovno prenovo Celostne grafične podobe bo poskrbel Cerkničan Jan Petrič, ki je po diplomi na ALU končal tudi podiplomski študij Strategije blagovnih znamk in podiplomski študij Oblikovanja celostne identitete na oblikovalski šoli Elisava escola superior de disseny v Barceloni v Španiji. Pri načrtu komuniciranja pa bomo sodelovali z izkušeno komunikacijsko strateginjo Ano Ivandić, ki je v marketinški stroki aktivna že več kot 27 let. Dragocene izkušnje je pridobivala tako v različnih slovenskih agencijah, kot tudi z aktivnim sodelovanjem v različnih strokovnih žirijah in komisijah (Zlati boben, Sempl, SOZ, Effie, …).

Ana Ivandič. Foto: Facebook

Posodobitev znamke bomo izpeljali s pomočjo projekta LAS Notranjska - Razvoj blagovne znamke Notranjski park za gradnjo lokalne identitete in trajnostni razvoj, pri katerem z nami sodelujejo še partnerji Tur servis Cerknica, Ekoknap računalništvo ter Zavod Oron.

Naložbo bosta v okviru projekta sofinancirali Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt, ki bo trajal od 10.1.2022 – 31.11.2022, bo zagotovil trdne temelje za trajnostni razvoj turistične ponudbe Notranjskega parka, pa tudi širše na območju Notranjske (Cerknica, Loška dolina in Bloke).

S celovito prenovo CGP-ja, komunikacijsko strategijo in izobraževalno - promocijskimi aktivnostmi (med drugim bomo posneli filmčke o vedenju na zavarovanih območjih narave) želimo zgraditi pozitiven odnos do zavarovanih območij in poskrbeti za gradnjo lokalne identitete.

Z razvojem promocijskega programa Okusi Notranjske se bo spodbudilo večje povezovanje med ponudniki hrane na celotnem območju LAS Notranjska. Tako bo lokalna skupnost pridobila 'otipljivi' del blagovne znamke, gradila svojo lokalno identiteto in jo nato lažje prenesla v gostoljubno komunikacijo do obiskovalcev.