Rezultati iskanja
Kosec

Domov /

foto: RentTheGreen

Krožna pot vodi ob skrajnih mejah polnega Cerkniškega jezera – ob vznožju Javornikov na eni in ob vznožju Slivnice na drugi strani skozi vsa objezerska naselja.

Izhodišče je na parkirišču ob koncu vasi Dolenje Jezero. Od tu se odpravite nazaj v vas ter ob samem koncu Dolenjega Jezera zavijete levo na makadamsko pot proti Dolenji vasi, kjer greste čez mostiček in zavijete levo. Zunaj vasi je pot ponovno makadamska, na prvem križišču zavijete levo, sledi rahel vzpon mimo razgledne točke in nad Jamskim zalivom z Veliko in Malo Karlovico. Ob koncu vzpona na križišču ponovno zavijete levo (v smeri Otoka in Laz pri Gorenjem Jezeru) ter se peljete mimo ostankov gradu Karlovec nad Cerkniškim jezerom. Med potjo ob vznožju Javornikov se vam nekajkrat ponudi veličasten razgled na Cerkniško jezero in Slivnico. Po skupno okrog 15 prevoženih kilometrih prispete v vasico Laze pri Gorenjem Jezeru, kjer se ponovno začne asfaltna cesta. Od tu nadaljujete naprej proti Gorenjem Jezeru, zatem mimo vasi Goričice skozi Lipsenj in Žerovnico do Grahovega. Ko pridete do glavne ceste, zavijte levo. Tu lahko nadaljujete po glavni cesti do Cerknice, vendar ta zaradi prometa ni preveč primerna za kolesarje. Bolje se je odpraviti po vzporedni cesti – po približno 100 m na glavni cesti pri cerkvi v Grahovem zavijte desno ter nato čez 300 metrov levo. Pot nadaljujete po makadamski cesti, ko pridete do križišča, zavijete levo in nato takoj še enkrat levo. Po tej cesti se ob vznožju Slivnice peljete nad Martinjakom in čez cca. 4 km prispete do Cerknice. Tu se počasi spustite do glavne ceste, nato pa pred mostom zavijete levo v smer Dolenjega Jezera ter se vrnete na izhodišče.