Rezultati iskanja

Domov / Obiskovanje / Aktivnosti / Kolesarski izleti

Srna

Kolesarska pot Srna

Kolesarski izlet, na katerem boste pobliže spoznali tri naravne znamenitosti Notranjskega parka - Cerkniško jezero, Rakov Škocjan in Slivnico.

Izhodišče

Težka

Zemljevid poti

Višinski profil poti

Pot pričnete na parkirišču ob Dolenjem Jezeru in se skozi vas Otok odpeljete do južnega dela Cerkniškega jezera. Po vzhodnem robu polja peljete do Grahovega, kjer se prične okrog 10 km dolg vzpon na Slivnico. Po postanku in občudovanju razgleda z vrha gore coprnic nadaljujete pot proti Cerknici in po stari cesti čez Loško do Rakeka. Tu zapeljete na glavno cesto in nadaljujete pot do Unca, kjer zavijete proti Postojni. Po dveh kilometrih na odcepu zavijete levo v dolino Rakov Škocjan. Tu v gozdnem hladu kolesarite čez veliki naravni most, mimo malega, nato pa na prvem odcepu zavijete desno in prikolesarite na razgledno točko nad Cerkniškim jezerom. Od tu se odpravite proti severu (navzdol, proti Dolenji vasi), v Dolenji vasi desno čez mostiček in nazaj proti izhodišču na Dolenjem Jezeru.

Na dolgi in zahtevni poti imate na bližnjih turističnih kmetijah in v restavracijah nekaj priložnosti, da se ustavite in okrepčate pred nadaljevanjem izleta.

Zemljevid vseh kolesarskih poti v mistični deželi Cerkniškega jezera lahko kupite v Centru za obiskovalce Cerkniško jezero po ugodni ceni 2,00 €. Prekolesarite naš prav poseben košček sveta.

Prenesi aplikacijo

Za pomoč pri navigaciji na terenu si lahko prenesete brezplačno mobilno aplikacijo Turizem notranjska.